Vardagslunk…

Den här veckan har det inte hänt mycket alls på hundfronten, jag har känt mig lite halvruggig och väldigt trött så vi har mest roat oss med promenader i olika former och konstellationer. Jonas har varit snäll och tagit lite extra långpromenader också eftersom det blir lite extra nu när vi fortfarande har pappas hund här och oftast vill jag inte gå med mer än två hundar i taget och ibland gärna bara med en för att kunna ge lite extra kvalitetstid på tu man hand. Vädret har dock bjudit på mestadels uppehåll och en hel del sol så det har varit skönt. Har passat på att fota lite när jag haft lust och eftersom det inte finns så mycket annat händelserikt att berätta så blir det en drös promenad och busbilder från olika tillfällen.

Tripp, trapp, trull… Zingo, Tim och Ina…

Zingogubben

Mina huliganer 😉

Timse tycker livet leker just nu, älskade herr piggelin!!!

Fröken bus alltid på språng 😉                     

Nu blir det en lugn kväll, imorgon ska jag i alla fall försöka rycka upp mig då det är lite hundträning inplanerad, får se vilken nivå vi hamnar på… Hoppas jag känner mig lite piggare då, gäsp!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vardagslunk…

  1. Underbara bilder som vanligt 🙂 Hoppas du piggar på dig!!! Här lunkas det oxå nu, bägge tjejerna löper 😉 Stackars Dahro som sååå gärna ”lekte lite med dom” men som får vara ensam hela tiden!!!
    Han har tråkigt utan sina vanliga lekkompisar och nu när dom dessutom luktar gott 😦 dumma matte som INTE låter dom vara ihop!!! Fast lite + är det ju att få följa med matte om hon åker någonstans, han har fått en del stadsvandringar istället för att gå här hemma 😉

  2. härliga bilder!! Ibland uppstår dessa dagar då det är lite lugnare än brukligt. Det tar ni igen snart!!:)
    Hoppas du snart känner dig på G igen :).

    Ps! Du frågade om apportering, Jag har haft apporten som extern belöning, typ efter platsen, fria följet. En annan del är att hålla utan tugg…lite svårare….för matte ;).
    Kram frän oss

  3. Vilka härliga bilder på dom tre vita i solen 🙂

    Kram

  4. nathalie skriver:

    vilka fina bilder 🙂
    en fråga vad är det tim har i armbågarna det svarta??

  5. Tycker inte hundarna verkar så nöjda med vardagslunket- av bilderna att döma 😉 MEN nu har vi ju haft två kanonträningsdagar så nu har allt vardagen fått en annan form 😉 Kram!!!

  6. Johanna skriver:

    Finaste vovvarna!

Lämna en kommentar