En skön vecka…

Förra veckan hade vi min bästa vän Anna H på besök, supermysigt! Vi har hunnit med  massor av umgänge och det har som alltid varit jättemysigt att ses ❤

Theo har varit väldigt nöjd över att ha ”tant Nanna” på besök.

Sam var också nöjd över att ha besök, även om han kanske var lite väl påstridig i sina försök att deklarera sin kärlek 😛

Men ibland tror jag faktiskt att även Anna tyckte att han var lite gullig 😉

Vi har tagit det ganska lugnt med så utflykter till Smultronstället i Söderköping, lunch på Brunneby Musteri, mys i gamla Linköping etc.

Min lilla busunge, han är allt ”en liten Emil”… speciellt efter att hans mamma fått leka frisör  😉

För Sams del har det inneburit att han har haft en lite lugnare vecka med vila från lydnadsträning och bara lite småträning hemma av trix och positioner. Istället har han fått spåra tre av dagarna då Jonas varit snäll och lagt spår medan jag och Anna hittat på saker och så har vi sen spårat ihop. Nyttigt för Sam med lite annat mer ”självständigt arbete” så han har varit rätt nöjd ändå.

Sam fick sina första spårpinnar i spåret och det köpte han rakt av, kloka lilla hund!

Nu i helgen som var följde vi med Anna hem till Laholm där hon bor för ett par dagars ”hundfri semester”. En mysig stad, speciellt i kvarteret där Anna bor med alla charmiga hus och kullersten.                                             

Jättemysiga dagar även om Theo tyvärr var lite hängig först men han piggnade på sig eftersom. Ett besök vid havet, grillning hos Annas mysiga föräldrar, massa god mat, promenader och lekparkshäng hann vi med.

Sam var hos bästa Jeanette över helgen, är verkligen skönt att ha någon jag litar på där jag kan vara helt trygg med att lämna Sam. Även om han ju oftast är en rätt go och okomplicerad grabb så är han ju i slyngelåldern med allt vad det innebär och en ganska aktiv grabb med ”studs i benen” så då är det guld värt att veta att han har det bra.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En skön vecka…

  1. starsweepers skriver:

    Vilken härlig vecka 👍😊 Vi hjälper ju varandra. Känner mig lika trygg när mina 4-benta Är hos dig ❤

  2. Anna H skriver:

    Tack för en mysig vecka ❤️

Kommentera

